Tuesday, September 15, 2009

The Arrivals....Freemason...Illuminati...Lions...(Part 1)




Fuhhh... berat beb citer ni....

x sume orang yg bleh rela nak pikir pasal benda2 ni.... aku tak boleh nak kata derang tak aware atau tak amik port sbb aku pun tak 100% sure pasal benda ni....secara seriusnya....aku mula baca pasal benda2 ni sejak 1997...muda sgt lg masa tuh... memang r skolah menengah lg... aku beli buku Dajjal Muncul Dari Segitiga Bermuda.... terkejut wife aku baca buku ni sejak skolah menengah... padahal masa tu orang duk baca doraemon, jejak wira, pedang setiawan sume... hjihihi...aku baca la jugak pun....

Mase tu cuma berminat nak tau pasal dajjal....n then byk lg buku kisah nabi yg jugak ada sebut...n mula aku berjinak2 baca tanda2 kiamat...antaranya...dajjal n yakjuj makjuj.....

Life goes on.... n aku mula berjinak2...dengan tenet...n mula dah blog n jugak youtube...mcm2 dah aku jumpa..... mcm pendapat antaranya:

1. Dajjal adalah manusia...
2. Dajjal adalah merlin....
3. Bilderberg group.. organisasi pengikut dajjal...
4. Freemason adalah persatuan yg byk mempengaruhi dunia...
5. Illuminati adalah satu persatuan para sainitis yg engkar pada amaran gereja...
6. Adanya pope n jugak black pope...
7. Masjid Al Aqsa sedang digali untuk 'harta-harta' yg diingini para zionis..
8. CFR n jugak Trilateral Comission...
9. September Eleven adalahh satu konspirasi atau ritual...
10. Bush n family, Obama adalah 33rd Degree Mason
11. Tentera Yakjuj Makjuj sebenanya adalah tentera Schitia dari eastern europe
12. Pengikut Syiah adalah pengikut dajjal - ha yg ni lg aku takut nak percaya...
13. Adolf Hitler n Holocaust adalah satu plan besar
14. Plan Besar Israel 2020...
15. Freemason bertapak di Malaysia sudah sekian lama...
16. Melayu dan Freemason
17. Jay Z n Kanye West jugak freemason

Fuh..byk benda dah aku tgk2....x sure 100% whether those opinions are based on real facts. Anyway, aku percaya walau sedikit pun yg benarnya, ia tetap amat berguna.....pada aku, keluarga aku dan sahabat2...

No comments: